Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Vrácení daní za rok 2010  (Přečteno 35728 krát)
Ludmila



Karma: 2
Příspěvků: 16


« : Březen 01, 2011, 12:38:20 am »

Ahoj přátelé,

jsem studentka, a akorád si vyplňuji daňové přiznání do Německa, a FÚ mi poslal nový formulář "Anlage Vorsorgeaufwand" - to je nějaká novinka nebo co, minulý rok to nebylo. Tak se ptám, zda už to nějak vyplňoval.
Jsou tam údaje jako: Beitrage zur Altersvorsorge, Gesetzliche Kranken- und Pflegeversicherung, Private Kranken- und Pflege.. Steuerfreie Arbeitgebezuschusse usw. Není tam ani kolonka na podpis, jen jméno a příjmení vyplnit. Tak se jen tak ptám, víc hlav víc ví, a třeba jste se s tím už setkali. Tak nevím.

Každopádně díky za čas a odpovědi. Lilly
Zaznamenáno
David
Zakladatel

*

Karma: 45
Příspěvků: 2556


:)


WWW
« Odpověď #1 : Březen 08, 2011, 12:20:00 am »

Ahoj,

dej pak pro ostatní vědět jak jsi to vyřešila

Díky!
Zaznamenáno
covergirl



Karma: 6
Příspěvků: 106


« Odpověď #2 : Březen 08, 2011, 09:29:56 am »

Ahoj,

ja som podavala danove za rok 2010. V tom tlacive som vyplnila asi 4 kolonky odladom odvodov a odovzdala. Pracovnicka mi to skontrolovala podla Lohnsteuerbescheinigung a vsetko bolo ok. Nepytala som sa, na co to treba, lebo ja som danove sama podavala prvykrat, takze som nemala sajnu, ze ide o nieco nove, co predosle roky nebolo treba. Úsměv
Zaznamenáno
Ludmila



Karma: 2
Příspěvků: 16


« Odpověď #3 : Březen 14, 2011, 11:30:09 pm »

Ahoj, tak jsem to nakonec vyzkoumala sama. Nechtělo se mi to vůbec překládat, ale musela jsem. Anlage Vorsorgeaufwand - je něco jako na penzijní připojištění (náklady). Vyplnila jsem jen řádky 4, 8, 12, 15, 44. To vše jsem našla v Lohsteuerbescheinigung (řádky 22-27). A zbytek nechám na hodné paní, jestli si to doplní a nebo mi to pošle zpět. Říkala jsem si, že kdyby to nebylo nutné, tak mi to neposílá, tak jsem tam něco vyplnila a uvidí se Šok)