Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de
 
Stran: [1] 2   Dolů
 
Autor Téma: Rodicovska / materska  (Přečteno 95395 krát)
meera



Karma: 0
Příspěvků: 9


« : Březen 15, 2015, 02:51:51 pm »

Dobry den, mohl by mi nekdo poradit s nasledujicim? Pracuji jako zamesnanec v Mnichove (pendler). Zijeme s manzelkou v CR, ona je v CR zamestnana. Cekame mimco. Chtel bych se zeptat, jak je to s narokem na rodicovskou v Nemecku. Co musime pro toto udelat? Jak je to pak s cerpanim rodicovskeho prispevku v CR? Ma nekdo s timto zkusenosti? Urcite ano  Mrknutí dekuji za jakoukoliv radu. Mira
Zaznamenáno
jirike
Host
« Odpověď #1 : Březen 15, 2015, 05:55:09 pm »

Ne kazdy je Pendler u ktereho jsou malicko jina pravidla.
Maminka je v ČR zamestnana a bydli tam, tedy jedine na co mas narok v Nemecku, bude rozdil v pridavcich na dite.
Na vse ostatni ma narok v ČR.
Jina situace by byla kdyby si sel na mateřskou Ty.
A jina by mohla byt (ale nemusi) kdyby se maminka prestehovala.
Pak by byl jeste rozdil v tom, zda by se mimi narodilo tady a nebo jeste pred stehovanim v ČR. ..
Taky dve rozdilne situace.....
Milion variant a milion reseni...

Na 100% jsou tady na vsechny takove pripady cerstve informace, staci jen hledat a nebo se ptat konkrétněji. .. Mrknutí
Zaznamenáno
SlávkaPforzheim



Karma: 0
Příspěvků: 2


« Odpověď #2 : Březen 15, 2015, 11:09:15 pm »

Haló ľudkovia vie mi niekto poradiť či môj zamestnávateľ po pôrode ešte mal niečo doplácať K materskej dovolenke A či mal právo mi dať výpoveď kým som na materskej ale háčik je aj V tom že mi môj zamestnávateľ nepodpísal materskú dovolenku.dcérka sa mi narodila októbri 2014 a výpoveď poslal k 10.03 2015 a od januára žiadne peniaze len materska.ako to tu vlastne je V Nemecku S tým ?
Zaznamenáno
bjetka
Host
« Odpověď #3 : Březen 16, 2015, 03:24:18 am »

-
« Poslední změna: Březen 16, 2015, 03:29:26 am od bjetka » Zaznamenáno
bjetka
Host
« Odpověď #4 : Březen 16, 2015, 03:26:39 am »